Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αγία Παρασκευή, Αττικής, Greece
Πολλά από όσα συμβαίνουν γύρω μου με εξοργίζουν, λιγότερο ή περισσότερο. Γράφοντας τις σκέψεις μου δεν βαυκαλίζομαι και δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι απ’ όλα αυτά. Στην καλύτερη περίπτωση, ίσως βοηθήσω τους μη ειδικούς, να κατανοήσουν καλύτερα αυτά τα τόσο σοβαρά και σημαντικά για τη ζωή μας θέματα. Γνωρίζω ότι όλοι , χωρίς καμία εξαίρεση, είμαστε ημιμαθείς, εκτός από τον τομέα της εξειδίκευσής μας και παρ’ όλο που, ΟΛΑ τα θέματα για τα οποία γράφω δεν είναι ακριβώς της εξειδίκευσής μου, τολμώ να τα δημοσιεύσω επειδή είναι σχετικά με αυτή και, κυρίως, με έχουν απασχολήσει πολύ σοβαρά .

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Έλληνες: ανεπίδεκτοι, όχι μαθήσεως, αλλά διδασκαλίας!

Η Απορία:
Τον τελευταίο καιρό με βασάνιζε μία απορία:
Πώς είναι δυνατόν, τόσοι πολλοί Έλληνες να «ψηφίζουν» Χρυσή Αυγή, ΑνΕλληνες, ή ΣΥΡΙΖΑ?
Πώς είναι δυνατόν, τόσοι πολλοί Έλληνες να παρασύρονται από αυτούς που «συμμετέχουν στον δημόσιο διάλογο», να μην διαθέτουν την στοιχειώδη «παιδία» για να αντιληφθούν τις τόσο χοντροκομμένες ανοησίες που μηρυκάζουν αυτά τα κόμματα?
Η Απάντηση:
Για λίγο σκεφτόμουν ότι αυτοί που «συμμετέχουν στον δημόσιο διάλογο» και υποστηρίζουν τις «σωστές» θέσεις δεν διαθέτουν αρκετό χρόνο για να εξηγήσουν επαρκώς πως ακριβώς έχουν τα πράγματα, δεδομένου ότι μία λάθος θέση διατυπώνεται με λίγες λέξεις, αλλά για να αποδειχθεί, ότι είναι λάθος, απαιτούνται πολύ περισσότερες λέξεις… .

Όπως μου συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, η απάντηση προκύπτει από εγκεφαλικές διεργασίες κατά τον ύπνο μου και εμφανίζεται «έτοιμη» μόλις ξυπνήσω:

Όταν επέστρεψα από την Αμερική ήμουν προφανώς «νέος και επιθετικός» (young, aggressive) μάνατζερ, τόσο προφανώς, που ένας σύμβουλος στην Εταιρία ΠΙΤΣΟΣ, που με εξέταζε ως πιθανό υποψήφιο για κάποια διευθυντική θέση, μου εξέφρασε τον προβληματισμό του ως εξής:

«Οι Έλληνες μπορούν να μάθουν τα πάντα, αλλά δεν μπορείς να τους διδάξεις τίποτε!»

Προτείνω στα επιτελεία της ΝΔ. και του ΠΑΣΟΚ να το μελετήσουν και να το έχουν αναλόγως υπ' όψιν τους όταν «συμμετέχουν στον δημόσιο διάλογο»!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες